Малярно-кузовний ремонт на СТО "Авто плюс"

У нашому автосервісі «Авто Плюс» Ви зможете провести наступні кузовні роботи:

  • Рихтування кузова – відновлення геометрії кузова і деталей за допомогою спеціалізованого технічного оснащення, електронної лінійки CAR-O-VISION і рихтувального стенду CAR-O-LINER (пр-во Швеція).
  • Зварювальні роботи – відновлення цілісності металевих і алюмінієвих деталей.
  •  Усунення корозії – видалення іржі з пошкоджених деталей і антикорозійна обробка.
  • Фарбування авто – комп’ютерний підбір кольору по окремих деталей у власній лабораторії, за допомогою систем DeBeer і Glasurit, локальне фарбування, повне фарбування у фарбувальній камері USI ITALIA, з використанням високоякісних матеріалів: Standox, Glasurit, DeBeer, 3M, Loctite.
  • Полірування авто – абразивна відновна поліровка, безабразивних відновна поліровка, захисна поліровка.
  • Повне відновлення автомобіля після ДТП.

Різна ступінь пошкодження деталей вимагає відповідних підхід. Ремонт проводиться під механічним або термічним впливом. За необхідності, майстер проводить підгонку, витягування, рихтування та зварювальні роботи для різного рівня пошкоджень елементів. Досягнутий результат відповідає заводським нормам і стандартам, встановленим для кожного автомобіля індивідуально. Для цього використовується устаткування різного класу складності Європейських виробників. Спеціаліст, перед проведенням заміни комплектуючих кузова, проведе ретельну діагностику на наявність пошкоджень для зменшення шкоди іншим елементам і механізмам в процесі майбутнього ремонту і рихтування.

Усунення пошкоджень на кузовний частини відбувається за такими етапами:

  • Виявляються місця пошкоджень для усунення, підбирається відповідне обладнання.
  • Автомобіль закріплюють на стенді, і виявляють контрольні точки кріплень.
  • Закріпивши за контрольними точками транспортний засіб, виробляють розбирання необхідних елементів.
  • Отримавши доступ до необхідних деталей, проводять заміну і ремонт з контрольними вимірами по установці.
  • Далі, всі комплектуючі збирають відповідно до стандартів виробника, і виробляють контрольні вимірювання відповідності.

З метою відновлення кузовний частини, майстри проводять ремонт окремих елементів, таких як:

  • стійки;
  • лонжерони;
  • пороги;
  • дах;
  • Знімні деталі;
  • Днище.

Виходячи зі ступеня ушкодження, фахівець визначає, який вид ремонту необхідний.

  • Відновлення кузовний частини при зовнішніх пошкодженнях без пошкодження лакофарбового покриття.
  • Усунення недоліків на деталях, легкодоступних для ремонту.
  • Ремонт деформованих поверхонь із застосуванням зварювання до 50% кузовний частини.
  • Часткове розбирання і зварювання деталей до відновлення 30%.
  • Часткова реставрація більше 30% кузовний частини;
  • Заміна частини деталей з виготовленням або установкою нових;
  • Заміна комплекту деталей з розбиранням і використанням реставраційних і зварювальних робіт.

Заміна деталей кузова автомобіля – серйозна і важлива процедура. При виконанні даної операції професійними майстрами Центру кузовного ремонту «Авто Плюс» Ви не помітите різниці в зазорах, наші майстри одні з кращих в м. Суми.

Звернувшись до Нас Ви самі зможете в цьому переконатися! Ми зможемо порекомендувати Вам, яким елементам необхідна заміна, а яким ремонт. До даної інформації варто прислухатися, і Ви будете задоволені фінальним результатом. Якщо спочатку ремонт був серйозніший і у нас виконувалися стапельні роботи, Ви можете не хвилюватися, все стики будуть рівномірними.

Кузовний елемент краще замінити якщо:

  • елемент сильно пошкоджений;
  • на елементі великі вогнища іржі;
  • деформована частина силової структури автомобіля.
  • Як виглядає якісна заміна елементів кузова:
  • Рівномірні зазори з прилеглими частинами кузова;
  • Рівна геометрія ліній автомобіля;
  • Зварювальні шви такі ж як і заводські.

До переваг заміни кузовних елементів автомобіля в yашому СТО «Авто Плюс» можна віднести:

  • У нас працюють фахівці з багаторічним стажем;
  • Працюємо оперативно;
  • Дотримуємося точного виконання технологічного процесу;
  • Високоякісне виконання всіх операцій;
  • Гарантуємо довгострокову надійність.

Після відвідин Центру кузовного ремонту «Авто Плюс» – Ваш автомобіль придбає первозданний вигляд.

Пошкодження кузовних частин не завжди можуть бути значні, але усунення деяких видів недоліків необхідно невідкладно. Злами на стиках, діри після корозії, з’єднання деталей між собою, оцинковка днища – основні причини застосування зварювання при ремонті кузова.

Не забувайте, що якщо для Вас по кузову «всього маленька дірочка», для майстра це може бути великий шматок роботи з вирізанням пошкодженого металу, приварювання і обробки стиків. Не варто нехтувати навіть невеликими вадами, адже в майбутньому вони можуть перетворитися в значні осередки корозії.

Необхідність зварювальних робіт викликана, в першу чергу, за рахунок того, що автомобіль регулярно піддається різного роду впливам: вологи, хімічних реагентів в сніжному покритті, соляним розчинів, щебінці. Наслідком цього є пошкодження лакофарбового покриття, а, згодом, і металевого сплаву автомобіля. Використання зварювання – оптимальний і найбільш вірний спосіб вирішення таких проблем.

Незалежно від того, які деталі або комплектуючі Вам необхідно відновити, звертайтеся в компанію «Авто плюс». Наші висококваліфіковані майстри підберуть тип зварювальних робіт саме під ушкодження Вашого автомобіля з метою максимально ефективного виконання відновлення в найкоротші терміни.

Фарбування авто – послідовність процесів, що починаються зазвичай з зварювально-рихтувальних робіт.

Заводське фарбування автомобіля Nissan.

Основною особливістю заводського фарбування, є безповітряний метод нанесення спеціальної акрилової емалі при простому (солід) одношаровому покритті, так і металіка (двошарове покриття). Фарбуються автомобілі роботами в спеціально створених умовах, конвеєрним способом. Технологія фарбування – безповітряна, тобто фарба розбивається НЕ потоком повітря, а спеціальною форсункою.

Хід фарбування автомобіля, запрограмований комп’ютером, тому ймовірність помилки при нанесенні фарби практично неможлива.

Ремонтне фарбування автомобіля.

З плином часу кузов автомобіля втрачає свою привабливість, або водій ненароком в’їхав в стовпчик або ще чого гірше – аварія, і як наслідок – необхідність кузовного ремонту і фарбування деталі або кузова в цілому.

Часткове фарбування автомобіля або всього кузова, на СТО, або в іншій майстерні – це і називається «ремонте фарбування автомобіля». В обов’язок автомаляра або колориста входить з’ясування номера кольору автомобіля, для подальшого приготування однакової по кольору фарби. Колорист за допомогою ваг відміряє кожен компонент відповідно до рецепту, і врешті-решт отримуємо фарбу для ремонтного фарбування автомобіля.

Фарбування авто в м. Суми здійснюється на нашому СТО «Авто плюс» високо кваліфікованим персоналом, на обладнанні Європейських виробників. Блиск з поверхні автомобіля пропадає незалежно від того, фарба якої якості була використана. Чому так відбувається? Вся справа в тому, що до складу сучасних засобів для фарбування з метою збільшення блиску додають маслянисті речовини. Вони мають властивість з часом віддалятися з поверхні машини через механічного тертя або шляхом природного випаровування.

Відновлення лакофарбового покриття складається при цьому у відновленні поверхневого блиску і захисту від випаровування.

Для досягнення такого ефекту необхідно спочатку зачистити невеликий шар лаку і фарби одним із способів:

  • Абразивним (якщо фарба без лаку).
  • Хімічним, при використанні акрилової фарби і систем, що складаються з 2 або 3 компонентів.

Останній варіант вимагає підвищеної обережності, адже лакофарбовий шар має властивість вбирати хімічні реагенти. Щоб уникнути цього, користуються старим перевіреним способом: поліруванням, за допомогою якого знімають верхній шар лаку.

Полірують як вручну, так і за допомогою машинки, використовуючи такі види абразиву:

  • Дрібнозернистий відновлює блиск покриття.
  • Крупнозернистий матує великі подряпини і видаляє розсохлий фарбу.

Остаточна обробка після дрібного ремонту подряпин автомобіля полягає в застосуванні без абразивних паст.

Мікроскопічні подряпини на ЛКП стають помітні після того, як проведена автоматична мийка машини. Особливо впадають в очі дефекти на крилах, капоті і дверях авто.

У разі, якщо заводське лакофарбове покриття не порушено, деталь автомобіля не деформована, а подряпана лише на поверхні лаку, дрібні подряпини можна видалити шляхом полірування без подальшого фарбування. Потім ділянку обробляють захисним складом згідно з технологією.

Регулярно використовуючи поліроль для захисту лакофарбового покриття від подряпин, викликаних піском або щіткою, можна помітно заощадити на наступному ремонті.

Не секрет, що будь-який автомобіль, іржавіє. Негативний вплив на стан кузова, надають: сіль і пісок, що застосовуються нашими дорожніми службами, перепади температур, загазованість повітря і т. д. Звичайно, потрібно з цим боротися і звести до мінімуму вплив цих факторів на стан кузова авто – для цього і існує антикорозійна обробка.

Антикорозійна обробка Nissan

Антикорозійна обробка автомобіля це обробка металу з метою запобігання корозії кузова.

Персонал «Авто плюс» в м. Суми може якісно провести повний цикл антикорозійної обробки на ділянках:

  • приховані порожнини;
  • колісні арки;
  • днище;
  • зварні шви.

Слід зауважити що ми витримуємо всі технологічні процеси при виконанні робіт з антикорозійної обробки, використовуємо лише найкращі матеріали!